vrijdag 8 juli 2022

Het jaar zit erop in groep 6! Voor het eerst topo; en wat is dat goed gegaan. Weer in een rekenboek werken in plaats van op de i-PAd.  Geen Nieuwsbegrip meer maar Atlantis als methode begrijpend lezen.

We zijn het schooljaar gestart met een superleuke schoolreis naar speelpark Oud Valkeveen. En we eindigen het schooljaar gelukkig zonder quarantaines en online onderwijs. Weer heel gewoon dus! Ook zo fijn dat we weer met zijn allen naar de musical van groep 8 konden gaan kijken.

De laatste week hebben we lekker de klas opgeruimd en schoongemaakt en veel gezellige dingen met elkaar gedaan.

Wij bedanken hierbij de ouders en de kinderen voor het superfijne schooljaar en wij wensen iedereen heel veel plezier bij de volgende leerkrachten!

Fijne vakantie allemaal!

Juf Ramona en Juf Coby