vrijdag 11 december 2020

Wat zijn het toch gezellige weken! Eerst de sinterklaasviering van vorige week vrijdag. De kinderen hadden enorm hun best gedaan om een mooie surprise voor elkaar te maken met daarbij ook nog een gedicht. We hebben ervan genoten.

En nu is er een kerstboom in de klas, er zijn kerstversieringen en elke ochtend zijn de kerstlampjes aan als de kinderen naar school komen. Het is dan nog een klein beetje donker. Ook hier genieten we van.

Ons IPC thema  “Schatten” nadert zijn einde. We sluiten het voor de kerstvakantie in de klas af. Afgelopen weken hebben we collages  en verftekeningen gemaakt van markante en historische gebouwen en monumenten in Apeldoorn.

Met rekenen zijn we afgelopen week  gestart met blok 5, waar we met de breuken aan de slag gaan.

Met spelling en taal ronden we thema 3 af.

We verheugen ons volgende week op de kerstviering en dan is het vakantie!

Prettige vakantie allemaal!