Groep 8 en de laatste weken!

donderdag 25 mei 2023

Midden April hebben alle leerlingen van groep 8 de CITO eindtoets gemaakt. Inmiddels hebben we de resultaten binnen en is er weer een mijlpaal in groep 8 voorbij. Wij zijn super trots op alle leerlingen, dit zit er weer op.  Nu de laatste weken.

In die weken gaan we op kamp en werken we aan een spetterende musical. In de klas werken we nog aan een aantal vakken en zorgen we dat we de ochtenden lekker aan het werk zijn. In de middag doen we IPC en oefenen we veel aan de musical. Toch best lastig zoveel tekst uit je hoofd leren. Hoe moet ik eruit zien in de musical, hoe zorg ik ervoor dat mijn rol goed uit de verf komt en iedereen snapt hoe mijn karakter in elkaar zit. Lastige zaken die we goed oefenen.

In de klas hebben we herhaling gehad van werkwoordspelling, woordsoorten en hebben we besproken wat er nodig is voor de musical.