Groep 8, leuke dingen maar ook CITO toetsen!

donderdag 22 december 2022

De maand december, een maand met gezellige momenten maar ook spannende momenten voor de kinderen. We zijn de maand gestart met het vieren van sinterklaas op school. Heel veel mooie surprises hebben wij gezien in de klas. Iedereen had zijn/haar best gedaan. De week daarna zijn we gestart met het maken van de midden CITO’s. Begrijpend lezen en spelling is afgerond. Nog eentje te gaan na de vakantie! Vaak hebben we de kinderen uitgelegd dat er geen spanning nodig is voor deze toetsen, toch was er op sommige gezichten wel iets spanning te zien.

Na de vakantie hebben we de laatste CITO en dit is rekenen. Bij taal en spelling sluiten we het thema af. We herhalen de doelen van de thema’s en oefenen extra met wat lastig is.

We hebben een heel fijn kerstdiner gehad. Met een optreden als afsluiter met de hele school op het plein. Bedankt voor het maken van de lekkere hapjes!

Wij wensen iedereen hele fijn kerstdagen en een gelukkig en gezond 2023!