Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

donderdag 24 augustus 2023

Sinds ik ben gaan leren voor schoolleider is mijn motto: ‘Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden’. Daar bedoel ik zeker niet mee dat álles altijd beter, sneller en mooier moet, maar ik denk wel dat stilstaan tot achteruitgang kan leiden. Ik ben dan ook heel blij dat we ook dit schooljaar op De Parkenschool weer zijn gestart vol goede moed en met veel (verbeter)plannen. Zo hebben we naar aanleiding van de enquête over onze communicatie, het aantal Parkenposten per jaar teruggebracht tot vijf. U ontvangt daarnaast geen Great Learning Posts (GLP) meer omdat we denken dat we de informatie beter kunnen bundelen. U hoort in de vernieuwde Parkenpost wat we gaan doen in de komende periode op het gebied van IPC en Engels en in Parro kunt u dan wekelijks in een kort bericht lezen op welke manier er aan de doelen gewerkt is. Door zoveel mogelijk informatie via Parro te delen hopen we de stroom aan informatie overzichtelijk te houden. Via Parro kunt u bijvoorbeeld ook gevraagd worden om mee te denken over een gezonde(re) school en de invulling van de rapporten. We denken dat er op deze gebieden nog winst te behalen valt als het gaat om de gezonde ontwikkeling van de kinderen.  Verder zal veel hetzelfde blijven op school omdat we weten dat we de goede dingen doen.

Op naar een nog beter schooljaar dan het vorige!

Inge Schoonderwoerd