TSO roosters voor na de zomervakantie

woensdag 5 juli 2017

Hierbij de augherfst7kleuters -3: voor groep 1/2A
en voor 1/2B: augherfst7kleuters -2
en  voor buiten: augherfst7kleuters
Tussenschoolse opvang
Bijgaand kunt u zien wanneer u bent ingedeeld voor de tussenschoolse opvang. We starten het schooljaar met een verandering ten opzichte van afgelopen schooljaar. Dit na overleg met de ouderraad.

–          Op het hoofdterrein zijn we volgend schooljaar met een groep extra. Dat betekent dat we de pauzes van groep 3-7 gaan splitsen. Daarmee wordt de bezetting van het plein wat minder druk. Volgens de normen zoals die door de overheid zijn vastgesteld is het niet nodig, maar plezierig is het wel. Tijdens deze pauzes is er pedagogische ondersteuning door stichting OOK.
–          Voor de groepen 8 op De Prinsenhof zijn we er van overtuigd dat we de opvang kunnen organiseren met ouders zonder pedagogische ondersteuning van OOK. Bovendien zou het anders te veel geld kosten voor de ouderraad.
–          Rond de herfstvakantie evalueren we de TSO en stellen we het bij waar nodig.

Dat betekent dat wij een groot beroep doen op uw verantwoordelijkheidsbesef. Om dit goed te  kunnen laten functioneren is het echt een vereiste dat alle ouders er zijn op het moment dat ze op het rooster staan. We vertrouwen er op!

Met vriendelijke groet,
Ton Markink, interim-directeur Parkenschool